Actualització de dades en el registre municipal d'associacions
Actualització de dades en el registre municipal d'associacionsLes associacions inscrites en el Registre Municipal d'Associacions estan obligades a notificar tota modificació de les dades dins del mes següent al qual es produïsca així com la comunicació anual del pressupost i programa d'activitats, a fi de donar compliment a l'obligació prevista en l'art. 236 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, RD 2568/1986, de 28 de novembre.
L'incompliment de l'obligació de comunicació podrà donar lloc a la baixa en el Registre.
Qui Ho Pot Sol·licitar?
Estan obligades a presentar la comunicació anual totes les entitats que figuren inscrites en el Registre Municipal d'Associacions.
Requisits
Estar inscrites en el Registre Municipal d'Associacions.
Quan sol·licitar-ho
Les associacions inscrites estan obligades a notificar al Registre tota modificació de les dades dins del mes següent al qual es produïsca.
El pressupost i el programa anual d'activitats es comunicaran el mes de gener de cada any.
Documentació a presentar
- Programa i pressupost d’activitats anuals.
- En cas de canvi respecte a l'any anterior, relació de persones que ocupen càrrecs directius, en la que conste: càrrec, telèfon de contacte i adreça electrònica.
Legislació aplicable
- Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, RD 2568/1986, de 28 de novembre.
- Llei 14/2008, 18 de novembre, de la Generalitat, d'associacions de la Comunitat València.
- Llei Orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d'associació.
- Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment Administratiu comú de les administracions públiques.