Baixa en el Padró d'habitants a instància de persona propietària o resident
(PDF) Tramitació de la baixa en el Padró Municipal d'habitants d'un ciutadà que ja no residix en el municipi, comunicat per la persona propietària o resident de la vivenda.Qui Ho Pot Sol·licitar?
La persona propietària o resident de la vivenda.
Requisits
Ser persona propietària d'una vivenda, o resident de la mateixa, on apareixen inscrites persones que ja no resideixen.
Quan sol·licitar-ho
En qualsevol moment
Documentació a presentar
- Sol·licitud específica (Descarregar formulari)
-
En cas de ser propietari i no figurar com titular cadastral de la vivenda:
- Escriptura de propietat.
-
En cas d'actuar en representació de la persona interessada:
- Autorització de la persona interessada (Descarregar formulari)
- Fotocòpia del document d'identitat de la persona que autoritza: DNI, passaport, targeta de residència, etc.
Legislació aplicable
- Llei 4/1996, de 10 de gener, per la qual es modifica la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, en relació amb el Padró Municipal.
- Reial Decret 2612/1996, de 20 de desembre, pel qual es modifica el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals, aprovat pel Reial Decret 1690/1986, d'11 de juliol.
- Resolució de 29 d'abril de 2020, de la Subsecretaría, per la que es publica la Resolució de 17 de febrer de 2020, de la Presidència de l'Institut Nacional d'Estadística i de la Direcció General de Coordinació de Competència amb les CCAA i les Entitats Locals, sobre instruccions tècniques als ajuntaments sobre gestió del padró municipal.