Oficina Virtual de Tràmits

Ajuntament d'Algemesi

TRAMITE EN LÍNIA

Sol·licitud d'ajuda directa AO

  • 1
    Dades de la sol·licitud
  • 2
    Aportar documentació
  • 3
    Enviar la sol·licitud
  • 4
    Resultat del registre
 
EXPOSE:
Vist que l'Ajuntament d'Algemesí ha convocat les ajudes directes (Fundació Amancio Ortega) per a persones físiques residents en Algemesí per danys en vehicles afectats per la DANA i inundacions del 29 d'octubre de 2024, segons les bases aprovades a aquest efecte per Resolucions d'alcaldía núms. 2756/2024 i 2030/2025.
SOL·LICITE:
L'ajuda esmentata com a titular del vehicle que tot seguit s'indica.
DADES DEL VEHICLE:
TITULARITAT DEL VEHICLE:
En cas d'actuar com a hereu del propietari haurà d'adjuntar en el següent pas la següent declaració responsable:  descarregar formulari
FORMA DE PAGAMENT DE L'AJUDA SOL·LICITADA:
 
ALTRES MANIFESTACIONS
DECLARACIÓ RESPONSABLE:
La persona que firma declara sota la seua responsabilitat, en nom propi o com a representant legal del sol·licitant, que:
  • Totes les dades que apareixen en aquesta sol·licitud i les que s'acompanyen a la documentació adjunta són certes, i es compromet a notificar qualsevol canvi que afecte els requisits fins al moment del pagament de l'ajuda, en cas que es produïsca.
  • Complisc els requisits establits en les bases reguladores d'esta ajuda.
  • El valor dels danys ocacionats en el vehicle són superiors a l'import de l'ajuda sol·licitada a l'ajuntament d'Algemesí en el marc de la convocatòria d'ajudes de la donació efectuada per a este fi per la Fundació Amancio Ortega, així com també, al del conjunt de què haja sol·licitat a altres Administracions i estiquen pendents de resolució i de qualsevol altra font de finançament/indemnització, pública o privada.
  • No està sotmés a cap causa de prohibició per a obtindre la condició de beneficiari previstes en l'article 13 de la Llei 38/2023, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • Es compromet al compliment de les obligacions de les persones beneficiàries de subvencions, establides en l'article 14 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.
  • En cas de que el vehicle tinga la condició de sinistre total quede assabentat de l'obligació de tramitar la baixa definitiva davant la Direcció Provincial de Trànsit abans del 15/04/2025.
  • En cas d'haber aportat pressupost inicial de reparació dels danys del vehicle, assumisc el compromís d'aportar la corresponent factura a l'expedient abans del 15/03/2025.
INFORMACIÓ BÀSICA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES (RGPD 2016/679 y LOPDGDD 3/2018)
  • RESPONSABLE DEL TRACTAMENT: Ajuntament d'Algemesí (P4602900E)
  • FINALITATS DEL TRACTAMENT: La gestió de la seua sol·licitud, dubte o consulta i la tramitació administrativa que, si s'escau, es puga derivar d'aquesta.
  • LEGITIMACIÓ PER AL TRACTAMENT: El compliment d'una obligació legal aplicable al Responsable (article 6.1,c del RGPD) i l'exercici de poders públics conferits al Responsable (article 6.1,e del RGPD).
  • DESTINATARIS DE LES DADES: Les Administracions Públiques en l'exercici de les seues competències, quan siga necessari per a la gestió de la seua sol·licitud.
  • TERMINI DE CONSERVACIÓ: Les dades proporcionades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb les obligacions legals del Responsable.
  • EXERCICI DE DRETS: Les persones interessades podran sol·licitar l'accés, rectificació o supressió de les seues dades, així com exercir altres drets, a través de la seu electrònica. Més informació en: Protecció de dades
  • CONTACTE DELEGAT DE PROTECCIÓ DE DADES I INFORMACIÓ ADDICIONAL: dpd@algemesi.net